2 Haziran 2022 Perşembe

Türk Dizisi : Gibi

Herkese merhabalar efenim,

Bugün dizi postunda yaklaşık 1 aydan beri izlediğim 2.sezonun yarısına kadar gelebildiğim ve Erşan Kuneri ile çok fazla karşılaştırılıp aynı zamanda kız kardeşiminde "izle izle" baskıları olunca artık izlediğim ve çok da beğendiğim replikleri dillere pelesenk olan Murat Menteş mizahı benzeri bir mizahı olduğunu düşündüğüm Feyyaz Yiğit ve Aziz Kedi'nin yazdığı "Gibi" dizisi var.Dizi Exxen'nin nadir iyi işlerinden biri bence hatta Exxen'i ayakta tutan dizi diyebiliriz :D

Feyyaz Yiğit'i zaten Ölümlü Dünya ve Cinayet Süsü filmlerinden tanıyor ve çok da seviyorduk diziyi önce kız kardeşim keşfetti ve bana da izlettirmeyi sonunda başardı.Menteş mizahına biraz benzetsem de o kadar hızlı ve enerjik değil aslında daha sakin ama absürd olayların yer aldığı bir mizah türü.Karamizah ya da absürd mizahta diyebiliriz.Bir çok kişinin mizah duyusuna hitap etmediğini düşüsensem de başta bu dizi Türkiye de baya baya tuttu ve sevildi demek ki bu mizah türünü seven bi kız kardeşimle ben değilmişiz diye düşündürdü bana :D Sıradan insanların sıradan şeyleri absürd hale dönüştürmesini ve bunları mizahla harmanlayıp yaşamalarını izliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Idea Of You

 Herkese merhabalar efenim, Bugün yoğun bir güne başladım arada bi mola verdiğim zamanda günün film postunu yazmak istedim.Amazonda yayınlan...