8 Haziran 2022 Çarşamba

Kore Dizisi : Love All Play

 Herkese merhabalar efenim,

Şu sıra yine çok fena Kore dizilerine sardım.Güncel dizilerin bir çoğunu aktif olarak izliyorum.Bunlardan biri de Nevertheless dizisinde ayılıp bayıldığımız 2.çocuk Chae Jong Hyeop 'un ve  ve Mouse,Extracurricular dizilerinden rol alan Park Ju Hyun'un baş rolde olduğu spor temalı gençlik dizisi " Love All Play " oldu.Dizi bence ortalama olarak kaldı benim aklımda çok fazla gereksiz dram kattılar işin içine romantik ögelerden çok gereksiz drama olunca beni bi basıyorlar sağdan soldan diziyide izleyesim gelmiyor bu dizide de bu vardı maalesef :/

Dizi, bir badminton takımı olan Eunice'te oynayan bir erkek ve bir kadının badminton tutkusunu ve sevgisini konu almaktadır. Park Tae Joon (Chae Jong Hyeop), badminton malzemeleri mağazası olan ailesinin yanında büyüyen ve sporu sadece iş olarak gören birisidir. Ancak Park Tae Yang'u (Park Joo Hyun) etkileme isteği sayesinde badminton tutkusu yeniden alevlenir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Idea Of You

 Herkese merhabalar efenim, Bugün yoğun bir güne başladım arada bi mola verdiğim zamanda günün film postunu yazmak istedim.Amazonda yayınlan...