24 Haziran 2022 Cuma

Kore Dizisi : Terius Behind Me

 Herkese merhabalar efenim,

Şu sıra canım aşırı derecede Kore dizisi izlemek istediği için güncel dizilerin yanında bir de geçmişte izlemediğim dizileri de geri dönüp izliyorum.Bunlardan biri de So Ji Sub'un baş rolünde bir ajanı oynadığı romantik-komedi-aksiyon arasında bir dizi.Aksiyon kısmıda var elbette ama daha çok komedi kısmına ağırlık verilmiş gibi hissettim ben izlerken.Sanırım So Ji Sub bu dizi çekilirken daha evlenmemişti ama dizide kendisine evliliğin ve babalığın ne kadar yakışacağını göstermiş oldu :D

Bir komploya kurban giden komşusuna yardım etmeye çalışan bir NIS ajanının (So Ji-Sub) etrafında dönmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Idea Of You

 Herkese merhabalar efenim, Bugün yoğun bir güne başladım arada bi mola verdiğim zamanda günün film postunu yazmak istedim.Amazonda yayınlan...