3 Haziran 2022 Cuma

Kore Dizisi : Shooting Stars

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün size tazecik bir Kore dizisinden bahsedicem.Çok sevdiğim Koreli oyunculardan biri olan Lee Sung-Kyung nihayet yeni dizisi ile geri döndü.Bence kendisi benim gözümde hem en yetenekli hem de en güzel Koreli kadın oyuncu.Enerjisini,oynadığı rolleri falan acayip seviyorum bu dizide ki rolünü de çok sevdim ama baş rol erkeğimizi hiç sevmedim zaten bence baş role hele de böyle bir kızın karşısına konulacak bir rol değil bence.Penthouse serisinden hatırlayacağınız Kim Young-Dae oynuyor.Biraz böyle peltek konuşan çocuk ben o çocuğu hep yan rollere yakıştırıyordum bence baş rol olacak biri değil kendisi bence bu dizi de başka biri oynasa dizi daha da parlayabilirdi ama bence dizi biraz sönük kaldı.

PR ekipleri, yöneticiler ve muhabirler gibi eğlence sektörünün perde arkasında çalışan ve yıldızların yarattığı pislikleri temizleyen insanlardan bahsediyor. Bir eğlence ajansının halkla ilişkiler ekibinin başkanı Oh Han Byul ve aynı zamanda doğal düşmanı olan kusursuz top yıldız Gong Tae Sung'u anlatıyor. Her zaman tartışırlar, ama yakında birbirlerine karşı da hisler geliştirirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Idea Of You

 Herkese merhabalar efenim, Bugün yoğun bir güne başladım arada bi mola verdiğim zamanda günün film postunu yazmak istedim.Amazonda yayınlan...