14 Haziran 2022 Salı

İngiliz Dizisi : Stranger Things

 Herkese merhabalar efenim,

Yıllardır direndim direndim sonra 4.sezonu gelmiş deyip bu sefer izlicem diye yola çıktım ama 1.sezonu bitirip devam sezonlarını izleyemeyeceğime karar verip buraya yazıp arşive kaldırmaya karar verdim.Aslında çok benlik bir yapım ama aslında hiç de benlik değil.Bu dizi için hislerim biraz karışık aslında eğer çoluk çocuk yerine daha ergen ya da yetişkin bireyler oynasaydı belki daha dikkatimi çekebilirdi :D

lk sezon Kasım 1983'te Hawkins Ulusal Laboratuvarı araştırmacılarının alternatif bir boyut olan "Upside Down"a yarık açmalarıyla başlıyor. Upside Down'dan bir canavar Will Byers adında bir çocukla Barbara adında bir genç kızı kaçırır. Will'in annesi Joyce ve kasabanın polis şefi Jim Hopper, Will'i arar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Idea Of You

 Herkese merhabalar efenim, Bugün yoğun bir güne başladım arada bi mola verdiğim zamanda günün film postunu yazmak istedim.Amazonda yayınlan...