24 Temmuz 2022 Pazar

Kore Dizisi : Yumi's Cell 2

 Herkese merhabalar efenim,

Daha önce ilk sezonunu izleyip çok beğendiğim dizinin 14 bölümlük 2.sezonunu da tazecik bitirip size yazmak istedim.Dizinin son bölümünden 3.sezonunda geleceği anlamını çıkardım ben.Hücreler haricinde baş rol kızımızın aşk hayatı da beni acayip heyecanlandırıyor çünkü baş rol kızımız bana gerçekten inanılmaz benziyor.Yemeklerdeki dahiliği,yazma sevdası,ilişkilerde verdiği tepkiler aynı ben o yüzden acayip bir bağ kurdum kızımızla.Bu sezonda Ahn Bo-Hyun Oppamız daha sonraki bölümlerde eski erkek arkadaş görünümünde gelip kafaları karıştırdı yine.Ama asıl erkeğimiz GOT7 grubundan tanıdığımız Jin Young idi.Kendisini bu dizi de sanırım ilk defa izledim ve çok da beğendim tatlı bir bey gibi benim gönlüm Ahn Bo-Hyun Oppa da elbette hele de saçları kesip takımları çekince gözlerimden kalpler çıkarak izledim.Bu diziyi izlerken arada 2 dizi daha çekti beyfendi o dizilerde de izledim :D

Dizi, Yu-Mi (Kim Go-Eun) adında bekar sıradan bir ofis çalışanının etrafında dönmektedir. Ayrıca dizi, Yu-Mi’nin kafasındaki her düşünceyi, duyguyu ve eylemi kontrol eden birçok beyin hücresinin bakış açısından anlatılmaktadır. Ancak acı verici bir ayrılıktan sonra Yu-Mi'nin aşk hücreleri tamamen kapanmıştır. Bu ayrılığın ardından tesadüf eseri oyun tasarımcısı Goo Woong ile karşılaşması ise her şeyi değiştirir. Artık çok daha akıllı ve daha olgun olan Yu Mi, beklenmedik bir ilham kaynağının içindeki ateşi tutuşturmasından sonra kendisini bir takım zorluklara göğüs germeye istekli bulur. Böylece iş arkadaşı Bobby Yoo'dan ilham alan Yu Mi ve çalışkan hücreleri onun tüm hayallerini gerçekleştirmek için yola çıkar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...