23 Temmuz 2022 Cumartesi

Kore Dizisi : Link: Eat, Love, Kill

 Herkese merhabalar efenim,

Bu diziye de bir hevesle başladım ama bence yaklaşık bi 10.bölümden sonra gitmemeye başladı ve yarım bırakmaya karar verdim.Moon Ga Young benim çok sevdiğim kadın oyunculardan biri uzun zamandır yeni bir iş alsın diye bekliyordum sabırsızlıkla aslında bu iyi bir iş ama  Yeo Jin Goo ile gerçek hayatta küçüklükten beri arkadaş olduklarını bildiğim için aralarında aşksal bir kimya hissedemedim ben hiç dizide.Ayrıca Yeo Jin Goo da çok beğendiğim biri değil maalesef genelde dizileri hep çok iyi oluyor orası çok ayrı ama kendisine ben pek ısınamadım bu dizi de benim kızımla yakıştırmadım ne yalan söyliyim :(

Dizinin konusu, Eun Gye Hoon, ikiz kardeşinin 20 yıl önce kaybolduğu kasabada restoran kuran bir şeftir. Bir gün kendini rastgele duygular yaşarken bulur. Sebepsiz yere ağladığını ve güldüğünü fark eden Eun Gye Hoon yaşadığı bu duyguların Noh Da Hyun adlı bir kadının duyguları olduğunu anlar. İkili beklenmedik bir şekilde tüm neşeleri, kederleri ve acıları birlikte yaşamaya başlar.

Aynı duygusal durumu paylaşan bir erkek ve kadın hakkında fantastik bir gizem draması.

Eun Gye Hoon, ikiz kardeşinin 20 yıl önce kaybolduğu kasabada bir restoran kuran bir şeftir. Bir gün kendini rastgele duygular yaşarken bulur, kendiliğinden ağlar ve güler ve bunların Noh Da Hyun adlı bir kadının duyguları olduğu ortaya çıkar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...