28 Temmuz 2022 Perşembe

Tayland Dizisi : Poisonous Passion

Herkese merhabalar efenim,

Son 2 gün ! pazar günü KPSS ye giriyorum 2 sınavım olucak,alan sınavımda 14 Ağustos itibariyle olucak o yüzden şu sıra biraz stresli ve heyecanlıyım dizi,oyun,filmle kafamı dağıtmaya çalışıyorum.Bunlardan ilki bir oturuşta izleyip bitirdiğim Tayland dizisi olan "Poisonous Passion" oldu.Konuyu ilk okuduğum zaman hiç bir şey anlamadım biraz karışık ama sonradan dizi yerine oturuyor.Baş rolünde Patricia Good oynuyor.Tayland kadın oyuncuları içinde en beğendiğim ve güzel bulduğum kadın oyunculardan biridir kendisi diziye de sırf bu kadın için başladım :D

Parichat, sevgilisi Trin'in evli olduğunu bilmeden ondan hamile kalır. Trinin Karısı Pim Çocuğu düşürmesi için Parıçhat'a zarar verir sonrasında Trin Parichat'ı terk eder, intihara meyili olan Parichat büyük bir kaza geçirir. Trin'den intikam almasını isteyen Parichat'ın kız kardeşi ve eniştesinin planları vardır. Parichat'ı  okumaya ve bambaşka biri olması için yurt dışına gönderirller. Parichat Tayland'a geri döndüğünde tanınmayacak kadar güzel alımlı ve bilgili bir bayandır  ve yavaş yavaş Trin'e yaklaşmaya başlar. Bu arada Trin'in karısının kuzeni Payu ailesini Trin'den korumaya çalışmaktadır. Parichat'a ilk görüşte aşık olan Payu'nun aşkına Parichat intikamını unutup karşılık verecek mi?

2 yorum:

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...