21 Temmuz 2022 Perşembe

Kore Dizisi : Eve

 Herkese merhabalar efenim,

Tazecik final yapan entrika ve intikam dolu bir dizi olan Eve'den bahsedicem size bugün.Seo Ye Ji ablamızı ilk başlarda severdim biliyorsunuz ki ama sonradan erkek arkaşına ve iş arkadaşlarına yaptığı zorbalıklar ortaya çıktı ve bir şekilde üstünü kapattılar karşıt şahitler falan buldular işleri bir dönem sallantı da kaldı sonra yine baş rol olarak dizilere döndü ablamız.Normalde kendisini artık pek sevmediğim için (bi kere soğuma gelince bana direkt soğuyorum) bu dizisini izlemeyi pek düşünmüyordum ama sonunda diziyi izlerken buldum kendimi.Kendisinin oyunculuğu da kendisi de aşırı güzel bu dizide."Kötü kadın" karakterlerini bence çok başarılı canlandırıyor :D Sanırım hayatın bir ironisi bu kendisine :D Bu dizide de aslında kötü bir karakter değil ama intikam uğruna kötü bir insan oluyor hem kendisinin hem başkalarının hayatını mahvetmeye çalışıyor.Lee Sang Yeob bu dizi de yan rol ama kendisi keşke baş rol olsaydı bi yerden sonra diziyi sırf onun için izledim resmen adam biblo gibi ya :D

Dizinin konusu, bir chaebol’ün tüm ülkeyi şok eden 2 trilyon wonluk boşanma davasının iç hikayesini anlatan romantik bir melodramdır. Bu ölümcül intikam hikayesi, Kore’nin ilk yüzde 0,1’ini aşağı çekmek için 13 yıl süren bir planın iç yüzünü göstermektedir.

Dahi bir baba ve güzel bir annenin çocuğu olan Lee Ra El karakterini canlandırıyor. Talihsiz bir aile kazası yaşadıktan sonra, “tehlikeli bir çiçeğe” benzetilen ölümcül çekiciliğe sahip bir kadına dönüşür. Babasının ölümüne neden olan bu korkunç trajediyi düzenleyen süper zengin insanlardan intikam almaya yemin eder. Böylece ilk hedefi olarak, ailesini yok eden komplonun elebaşı ve yüksek kazançlı LY Group iş imparatorluğunun CEO’su Kang Yoon Kyum’u seçer. Lee Ra El’in seçtiği silah ise boşanmadır. Kendisini inanılmaz derecede pahalı bir yasal boşanma savaşının merkezine koyarak, Kang Yoon Kyum’u ve LY Group’u sonsuza kadar devirmeyi planlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...