31 Temmuz 2022 Pazar

Kore Dizisi : Remarriage & Desires

 Herkese merhabalar efenim,

Dün tahmin edeceğiniz üzere 4.kere KPSS sınavına girdim.Eğitim ve GKY sınavım vardı.Sınav zordu açıkçası ve netlerimde öyle aman aman çok iyi değil 14 Ağustos ta Alan sınavım var tabi asıl belirleyici o olucak sonrasında atanır mıyım yoksa artık yeniden iş bakmaya başlarım ne yaparım hiç bilmiyorum.Çok emek verdim,çok çalıştım ama hiç değmeyecek bir sınavdı resmen.Kalbim çok kırık,çok üzgünüm dün de çok ağladım ama bugün artık toparlanıp 14 gün alan maratonuna son bi umutla hazırlanmam gerekiyor.

Benim hikayem bu şekilde devam ederken başka hikayelere bakalım istiyorum.Dizi ve filmleri çok sevmemin nedeni aslında hepsinin gerçek hayatın bir yansıması olduğunu düşünmem hele de Kore dizileri.Tabi belirlenmiş kurgular var elbette ama bu hayatları gerçekten yaşayan insanlar da var elbette.O dizilerden biri de Netflix'in yapımı olan "Remarriage & Desires" dizisi.Normalde pek izleme taraftarı değildim bana göre bir dizi olmadığını düşünüyordum ama annem izleyince ben de onun yanına sokuldum ve beraber izleyip bitirdik bir solukta.Bol entrikalı bir dizi o yüzden izleme niyetindeyseniz sinirlerinize hakim olun :)

Bir kadın, sadece aşırı zenginlere hizmet veren özel bir çöpçatanlık ajansı üzerinden eski kocasının sahtekâr metresinden intikam alma planı yapar.Yönetmenliğini Kim Jung-min'in (Bad Guys) üstlendiği bu entrika dolu dizide, Kim Hee-seon ve Lee Hyun-wook başrollerde.

1 yorum:

  1. hadi hayırlısı inşallah kazanırsın ama sen iş bulursun ki her türlü, daha önce izmir de çalıştığın gibii, üzülmeee :)

    YanıtlaSil

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...