4 Ağustos 2022 Perşembe

Kitap - İyi Evlat Jeong Yu Jeong

 Herkese merhabalar efenim,

Bu geçtiğimiz 3 gün ne çektim ya ! Allah'ım sen gerçekten çok büyüksün ! Sınavdan çıkınca kendimi cidden çok kötü hissettim tüm emeklerim boşa verilmiş gibi hissettim ve çok ağladım moralim çok bozuktu sonra sınav sorularının çalındığı ortaya çıktı ve bugünde sonuç olarak çok şükür sınav iptal edildi son 3 gündür hep diken üstündeydim kafamı oyalamaya çalışıyordum ayrıca bu süreçte boyun fıtığımda iyiden iyiye azdı yine geçen sene ki gibi sağ solumda uyuşmalar başlamıştı.Sonuç olarak sınav iptal oldu ve Ekim ayında (sanırım daha tam takvim belli değil) tekrardan sınava giricem şimdilik ben de durumlar böyle.

Bugünün konusuda çok uzun bir süreden sonra zorla da olsa okuyup bitirdiğim bir kitaptan bahsedicem.Aslında kitap hiç fena değil ama ben bu süreçte kafamı hiç kitaba veremedim maalesef.Kitap hakkında çok fazla spoiler vermekte istemiyorum aslında ama psikolojik ve iç hesaplaşması yoğun bir kitap olduğunu söyleyebilirim.

Kan kokusu beni uyandırdı. Başımın üzerinde bir yerlerde bir şarkı çalıyordu. Neler olduğunu idrak etmem uzun sürmedi. Bu, gerçek değildi. Elbette bir rüyadan geriye kalan bir hayal de değildi.

Yirmi beşinci kattaki dairede, ağabeyi Hecin’in telefonuyla uyanan Yucin, önceki geceyi hatırlamaya çalıştı. Annesiyle ne konuşmuştu? Hecin ne zaman dönecekti? Burnuna gelen koku gerçek miydi? Yoksa yine çocukluğundan beri geçirdiği bildik nöbetlerden birinin habercisi miydi?

İyi Evlat, Güney Kore’nin uluslararası alanda öne çıkan yazarlarından Jeong You Jeong’dan edebiyat ile gerilimi ustalıkla harmanlayan bir roman.

2 yorum:

  1. hımm sınav hadi hayırlısı, geçmiş olsun :) kitabı öğütlüyor musun yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap aslında güzel ama ben kafamı tam olarak içine veremedim sanırım deep :)

      Sil

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...