4 Ağustos 2022 Perşembe

Türk Dizisi : Zeytin Ağacı

 Herkese merhabalar efenim,

Şu sıralar biraz dinlenmeye takılmaya aldım kendimi.15 Ağustostan itibaren tekrardan çalışmaya başlıcam bu kadar stres yükledim bünyeye biraz geri çekilip kafa toparlamak istiyorum.Savaş daha bitmedi hatta yeni başlıyor diyebiliriz.Geçen senemle birlikte bu senemde heba olucak belli ki umarım bu kadar çile sonucunda atanırımda bu günleri ileri de anı olarak anlatırım.

Bugün Netflix'in orijinal yapımı olan ve yıllar sonra Tuba Büyüküstün'ü baş rolde izlediğimiz bir yapım olan Zeytin Ağacı'ndan bahsedicem.Tuba'yı öyle aman aman sevmiyorum ama kadın 40 yaşında olmasına rağmen benden genç gösteriyor üstelik sanırım 2 de çocuğu var :) Ayrıca diziye Murat Boz hiç gitmemiş bence zaten Murat'ın oyunculuğu da bana çok vasat geliyor genelde komedi hallerine belki bi tık uyum sağlıyor ama daha ciddi rollere bence hiç yakışmıyor.Diğer baş rol olan Serkan Altunoluk benim çok sevdiğim ve beğendiğim bir oyuncu aynı şekilde Seda Bakan'da.Bence onlar diziyi alıp yürüttü.

Ada, Sevgi ve Leyla'nın “rakı, balık, Ayvalık” olarak başlayan macerası, onları geçmişleriyle barıştırırken kendi yaşamları için yepyeni kararlar almalarını sağlar.

Üniversite yıllarında tanışan Ada, Sevgi ve Leyla'nın yıllardır devam eden güzel bir dostlukları vardır. Başarılı bir cerrah olan Ada, idealist bir avukat ve kariyer yapmayan Leyla..  Ada, Sevgi ve Leyla'nın “rakı, balık, Ayvalık” olarak başlayan macerası, onları geçmişleriyle barıştırırken kendi yaşamları için yepyeni kararlar almalarını sağlar.

Ada, Sevgi’nin Ayvalık’ta alternatif bir terapiye katılma isteğine gönülsüzce razı olunca üç kız arkadaş yola koyulur. Ada hiç ummadığı biriyle karşılaşır ve eski yaralar depreşir. 

3 yorum:

  1. konu olarak oyuncular da hiç ilgimi çekmedi açıkçası netflixin türk dizilerinin hepsinde bir olmamışlık var maalesef..

    YanıtlaSil
  2. ayvalık mı ne güzel, balkan ninnisi ni izliyom :)

    YanıtlaSil
  3. İzledim, konu harika işlenmiş. Aile dizimine daha önce misafir olarak katılmış biriyim ve insana göremediklerini gösteren bir şey olduğunu düşünüyorum. Dizide ise Seda harikaydı katılıyorum. Mekanlar zaten çok iyi. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...