26 Ağustos 2022 Cuma

Kore Dizisi : Bad Girlfriend

 Herkese merhabalar efenim,

Blogun temasını,arka planını falan biraz değiştirdim bence böyle her şey daha kolay bulunabilir oldu :D Ayrıca Takip Et butonumda yokmuş onu da ekledim yazıları yakından takip edebilmeniz için daha iyi olucak gibi keh keh :) Yarın Çanakkale'ye gidiyorum o yüzden bi 4-5 gün buralarda olamıcam kardeşim yüzünden zaten 2-3 gündür çok stresliyim ve çok da yıprandım biraz buralardan uzaklaşmak bana da iyi gelicek ama 16 saat otobüs yolculuğunu nasıl çekicem inanın bilemiyorum :(

Bugün biz bekar kızların hakkını yiyen bir kızı anlatan mini bir Kore dizisi ile karşınızdayım.İzlerken elbette baş roldeki kıza sinir olarak izledim ayrıca biraz da bazı kısımları abartı geldi şimdi spoiler olmasın diye söylemek istemiyorum.Baş roldeki kızımız bildiğiniz 2 erkeği hatta 3 erkeği birden idare ediyor ve dizi bunu sadece "kötü bir kız arkadaş olmak" olarak adlandırıyor.Biraz abest tabi bu durum.İdare ettiği çocukları da görseniz hepsi de lokum gibi insan cinnet geçiriyor izlerken :D Ama gerçek hayatta da böyle kızlar var ve saftirik erkekler bu kızlarda ne buluyor ben cidden anlamıyorum bazı kızlarda şeytan tüyü var sanırım bi de bana bakın 27 yaşında sündüm kaldım evde bu çıtırlığımla :D İnsanda şeytan tüyü olmayınca olmuyor arkadaşlar :D 

Dizi, sevdiği biriyle çıkma arzusuna sadık olan Ji Soo'nun etrafında dönmektedir. İş yerinde kendisinden üstte olan Tae Oh ile, dışarıda ise neşeli bir genç adam olan Ji Ho ile çıkmaktadır. Ancak Ji Ho, Ji Soo'nun şirketinde çalışmaya başladığında Ji Soo'nun mükemmel gibi görünen günlük hayatı çökmeye başlar. Ji Soo tüm bunlarla başa etmeye ve iki ayaklı ilişkisini sürdürmeye çalışır.

3 yorum:

  1. evet böyle daha kolay olmuş siten hayırlı olsun :) iyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  2. Bu tarz diziler ilgimi çekmiyor maalesef ama tanıtım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...