27 Ağustos 2022 Cumartesi

Fantastik Film : Old

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün 19.00 Çanakkale otobüsü ile gidiyorum.Aslına bakarsanız tek başıma çıktığım ilk yolculuk olucak daha önce de tek başıma geziye çıktım ama turizm acentasıyla olduğu için insanlar vardı etrafımda gerçi yolculuk haricinde en yakın arkaşımın yanına gidiyorum onun ailesinin yanında falan kalıcam o yüzden yine tek başımayım sayılmaz bence kız kardeşim bilmediği bir ülke de benden daha çok yalnız :( Arkadaşının evinde kalıyor şu anda 1 Eylül de boşalıcak olan bir ev bulmuş arkadaşlarının tavsiyesiyle ev sahibiyle falan konuşacak başka evlere falanda bakıyor şimdi staj yapacağı klinikte haftaya salı günü açılcaklarını söylemişler 1 hafta vakti var yani hafiften gezmelere Malaga'nın tadını çıkarmaya moralleri toplamaya başlamış bile hatta Kerem Bürsin ile karşılaşmış ve ayaküstü sohbet etmişler Kerem burada bile tanınmaktan dolayı biraz rahatsızdı dedi benim yarım akıllı kardeşim foto bile çekinmemiş sadece "Bu yaz yeniden Güneşi Beklerken'e başladım."falan demiş :D Adamda  utanmış falan yakından çok yakışıklı senin boylarında falan diyor bana da :D (Ne kadar falanlı bir cümle oldu ya :D )

Neyse efenim bugün fantastik bir filmimiz var.Split,The Sixth Sense,Visit gibi efsane filmlerin yönetmeni olan Shyamalan'dan o filmler kadar efsane olamasa da konusu itibariyle farklı ve dikkatimi çeken bir yapım olan "Old" dan bahsedicem bugün sizlere.Sonuna kadar gizemini koruyan akıcı bir film bence bu tarzı seviyorsanız kaçırmayın :)

Tropik bir tatile giden aile, tenha bir plajda dinlendikleri sırada beklenmedik durumlarla karşılaşır. Aile, plajın anlam veremedikleri bir şekilde hızla yaşlanmalarına neden olduğunu keşfeder.

2 yorum:

  1. malaga falan bürsin filan iyiymiş :)

    YanıtlaSil
  2. Kardeşinize yeni hayatında mutluluklr ve basarılar diliyorum. Zor bir o kadar da güzel yeni hayata başlamak

    YanıtlaSil

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...