20 Ağustos 2022 Cumartesi

Gizem Filmi : Death On The Nile

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün kardeşimle benim en sevdiğimiz yazarlardan biri olan Agatha Christie'nin kitabından beyaz perdeye uyarlanan ve Gal Gadot'un da oyuncu kadrosunda yer aldığı bir yapım var.Elbette her zaman ki gibi cinayet davasını çözmeye çalışan Poirot var ve biz de ekran arkasında onunla birlikte davayı çözmeye çalışıyoruz.Genelde davaları çözen ve doğru tahmin eden kişi ben olurum ama bu sefer kardeşim doğru tahmin etti ben yeterli ipucu bulamadım daha doğrusu gözlemliyemedim sanırım :D

Nil Nehri üzerinde seyahat eden lüks bir gemide varlıklı bir kadın olan Linnet Ridgeway cinayete kurban gider. Neyse ki, ünlü Belçikalı dedektif Hercule Poirot ve güvenilir yoldaşı Albay Race de yolcular arasındadır ve hemen soruşturmalarına başlarlar. Poirot katil olabilecek bir grup insanı gözüne kestirir ancak bu şüphelilerden bazıları da hayatını kaybeder. 

1 yorum:

  1. gadot mu var ooo peki bu filmin eski versiyonunu izledim nette iyiydi o :)

    YanıtlaSil

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...