7 Ağustos 2022 Pazar

Gerilim Filmi : Watcher

 Herkese merhabalar efenim,

Şu sıralar filmlere düştüm o yüzden çok fazla film postu gelicek şu sıra benden şimdiden söylemesi :) İlk filmimiz bi gerilim filmi.Aslında benzer konseptte (beni izleyen biri mi var ? ) çok fazla film izledim o filmlerden tek farkı sanırım filmin Romanya'da geçmesi :D Sonu oldukça tahmin edilebilirdi bence buna rağmen sıkılmadan (birazcık hızlı izledim sadece :D ) sonuna kadar izlemeyi başardım :D

Julia (Maika Monroe), yeni bir iş için memleketi Romanya'ya taşınan eşi Francis'e (Karl Glusman) eşlik eder. Yakın zamanda oyunculuk kariyerini bırakmış olduğundan, kendini sık sık yalnız ve boş bulur. Bir gece, penceresinden insanları izlerken, bitişik bir binada kendisine bakıyormuş gibi görünen belirsiz bir figür görür. Kısa bir süre sonra, yerel bir sinemada yalnızken Julia'nın izlenme hissi yoğunlaşır ve takip edildiğinden emin olur - kendisini izleyen aynı gizemli komşu olabilir mi? Bu arada "Spider" olarak tanınan bir seri katil şehirde dolaşmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...