6 Ağustos 2022 Cumartesi

Romantik Film : Aşkın Kıyameti

 Herkese merhabalar efenim,

Yine Netflix ve yine yerli bir yapım.Baş rollerde Pınar Deniz,Boran Kuzum ve Yiğit Kirazcı var.Senaryoyu Yılmaz Erdoğan yazmış ama bence kendisinin yazdığı en kötü senaryo falan herhalde bu film.Ortada adam akıllı bir konu falan da yoktu finalde bir şey yapmaya çalışmış ama hiç olmamış bence dizi boyunca sadece Pınar Deniz'in sesinin aslında ne kadar güzel olduğunu düşündüm sadece gerçekten melek gibi bir kadın bence bu yılın yıldızı en çok parlayan oyuncusu kendisi.Pınar Deniz dışında asıl baş rolde Boran Kuzum var ama bence Pınar ile hiç yakışmamışlar Pınar ablası gibi kalmış yanında resmen o yüzden romantizm olarak bakıldığında da sınıfta kalan bir yapım oldu benim için.

Reklam ajansı batan, borç içindeki Fırat, katıldığı yoga etkinliğinde şarkıcı kıza âşık olur. Birlikte çıktıkları kendini bulma yolculuğunda bilinmezlikler onları bekler. 

1 yorum:

  1. Çok güzel şahsen izleyen birisi olarak yorum yapıyorum :)

    YanıtlaSil

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...