11 Ağustos 2022 Perşembe

Kore Dizisi : Jinxed At First

 Herkese merhabalar efenim,

Aşırı tatlış başlayıp sonradan sonlara doğru sıkıcılaşan bir Kore dizimiz var bugün ki postumuzda.Seohyun'u çok severim hele de son zamanlar daki dizi ve filmleriyle gözüme iyiden iyiye girmeye başladı bu dizide de aşırı tatlış bir cadıyı oynuyordu.Cadı dediğim öyle aşırı fantastik değil ama bir insana dokunarak geleceği görebilme yeteneği olduğu için ben ondan cadı olarak bahsedicem.Bence bu dizide ki asıl sorun erkek baş rol.Adamı daha önce bir dizide baş rol olarak hiç izlemedim ayrıca kızımıza oranla bence çok genç ve pasif kalmış ben kimyalarını hiç yakıştırmadım bu dizide bence başka yaşı biraz daha büyük biri daha tatlış olabilirdi.

Jinxed At First dizisinde, gittiği her yerde kadınlar arasında popüler olan Gong Soo-Gwang (Na In-Woo) yakışıklılığıyla her zaman gözleri üzerine çekmektedir. Şansız bir adam olarak da bilinen Gong Soo-Gwang (Na In-Woo), her zaman insanlardan uzak durmaya çalışmaktadır. Aynı zamanda Seodong Market'in özel bir uğursuzluğu ile tanınan balık satıcısıdır. Lee Seul Bi (Seohyun) ise bir servet tanrıçasıdır. Gong Soo Kwang (Na In-Woo) ile tanışır ve kaderini değiştirmeye çalışır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...