23 Ağustos 2022 Salı

Gizem Filmi : El Aviso

 Herkese merhabalar efenim,

Dün akşam kız kardeşimi Erasmus için İspanya'ya yolladık hayırlısıyla gidip gelmek nasip eder Allah inşallah.Ben de ayın 27'sinde en yakın arkadaşımın düğünü için Çanakkale'ye gidip gelicem bi 4-5 gün buralarda olamıcam yani.Onunda vlogu gelicek elbette :D 

Neyse efenim gelelim bugünün film postuna bugün yine Netflix de yer alan bir İspanyol filmi var.Kardeşimle birlikte izlemişiz ve oldukça beğenmiştik filmi.Başından sonuna kadar tam bir gizem filmi bence filmin sonuna doğru taşlar yerine oturuyor anca bazı fantastik kalan yerleri olmuş filmin ama orası da olur senaristin ve yönetmenin kendi tercihi fantastik bir şeyler katmak sonuçta :D

Arkadaşı vurulan bir adamın aynı yerde gerçekleşen ölümlerin arkasında sayısal bir düzen olduğunu keşfetmesi ve sıradaki kurbanı uyarmak için işe koyulmasını anlatmaktadır.

4 yorum:

  1. Tam benlik akşama film aradım bulamadım :)

    YanıtlaSil
  2. hımm bakayım peki bu filme :) oleeey kardeşin aferin onaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Deeptone sayesinde sizi keşfettim. İspanyollar gizem filmlerini çok iyi beceriyor bence. Bu tarzda birkaç film daha izlemiştim. Öneri için teşekkürler, ayrıca blogunuzda izleme butonu göremedim. Sizi takip etmek için güzel olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. takip et butonu koydum sanıyordum tekrar bir gözden geçiricem yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...