2 Temmuz 2022 Cumartesi

Kore Dizisi : Woori The Virgin

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün yine bir dizinin uyarlama halinden ve yaşadığım hayal kırıklığından bahsedicem.Bu dizinin de orijinal hali olan Jane The Virgin dizisini izlemiştim o dizide güzel başlamıştı ama sonra beni sıktığı için bırakmıştım bu dizide bi güzel başlar gibi oldu sonra yine saçmaladı ve bende hayal kırıklığı yarattı hele de finali :(

Dizi, evlenmeden önce bekaretini sıkı bir şekilde koruyan ancak tıbbi bir muayene sırasında yaşanan bir kaza ile hamile kalan Oh Woo Ri'nin (Im Soo Hyang) etrafında dönmektedir.

1 yorum:

  1. Bunu geçen gün evine gittiğim komşum izliyordu. Aslında övdü durdu, çok güzel dedi. Ama bende de hayal kırıklığı oldu. Neyse ki yalnız değilim :) buna sevindim.

    YanıtlaSil

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...