17 Ocak 2021 Pazar

Aksiyon Filmi : Mulan

 Herkese merhabalar efenim,

Bir hafta daha biterken dün işlerim bittikten sonra izlediğim zamanında filmi çıkacağını öğrendiğimde çok heyecanlandığım ve "sinemalara gelse de gitsek" diye beklediğim Mulan filmini nihayet izledim.Tabi koronanın gözü kör olsun sinema da izlemek varken internetten izliyorum :) Neyse efenim yine bir Disney filmini göz yaşları içinde izleyip bitirdim nedense Disney filmleri hep benim yüreğime dokunuyor o yüzden bu kadar izlemeyi çok seviyorum sanırım :) Daha önce Mulan'nın animasyon halini izlememiştim bence o da çok güzeldir ama film hali de çok güzel olmuş özellikle de kadın izleyiciler bence bu filmi çok daha seveceklerdir :) Kadın savaşçı temasını çok seviyorum :D

Kadınların var oluş amacının, kocalarını mutlu edip çocuk doğurmak olduğuna inanılan bir zamanda yaşayan Mulan, ona sunulan seçenekler konusunda hiç mutlu değildir. Aynı sıralarda Çin İmparatoru, her aileden bir erkek olmak üzere istilacılara karşı korunmak için İmparatorluk Ordusuna görev yapılması gerektiğine karar verir. Mulan, onurlu ve büyük bir savaşçının kızıdır. Fakat babası artık hastadır ve onun sağlığı için büyük endişeler duyarak erkek kılığına girerek orduya katılır. Dışarıda vermesi gereken büyük bir mücadele varken, içsel anlamda gerçek potansiyelini belirleyebileceği bir yolculuğa adım atmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tayland Dizisi : Ready, Set, Love

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve Türkçe çevirisi ile "Bekarların Savaşı" olan Tayland dizisinden bahsedicem sizl...