4 Ocak 2021 Pazartesi

Çin Dizisi : Oh My Drama Lover

Herkese merhabalar efenim,

Bugün izin günüm olduğu için yeni işime yarın başlayacağım bugün hem bi kuaför yaparım uzun zaman odu gitmeyli bu pandemiden dolayı hem de kütüphanemi bi temizlemek yeniden düzenlemek istiyorum , biraz temizlik yaparım.

Dün akşam "nasılolsa yarın izinliyim" deyip gece 2 ye kadar bu diziyi izleyip bitirdim aslında uzun zaman olmuştu Çin dizisi izlemeyeli böyle boş olduğum zamanlarda yeni neler gelmiş diyerekten siteyi açıp bakınıyorum bu dizinin de konusunu beğendim beden ve ruh değiştirmeli dizileri ayrı bi seviyorum nedense ama sabırım 2.defa falan hayatımda bu tarz dizilerde baş kahraman olan kişinin ezik,zengin olmayan bir adam olduğunu gördüm.Bu dizilerde işler tersine dönmüş ve zengin,şirket patronu olan adamsa ikinci rolde o yüzden bu dizi bana bi farklı geldi işleyiş olarak diğer dizilerden :)

Üçüncü sınıf bir aşk yazarı olan Li Chunxi, bir araba kazası geçirir ve uyanarak tamamen yabancı bir dünyaya girdiğini öğrenir. Ek olarak, artık kendisi değil, eski benliğinin hafızasını yitiren Qian Zhenzhen adında biri. Alışılmadık dünyadan Qian Zhenzhen, patronu Ouyang Chen'i baştan çıkarmak için her şeyi yapan bir kadındır. Li Chunxi, şimdi Qian Zhenzhen, kötü şöhretinden yavaş yavaş kurtulmaya çalışır ve bunu yaparken, ona aşık olan ve ona kur yapmaya çalışan patronu Ouyang Chen'in dikkatini çeker. Ancak kalbi, sadık asistanı Lu Li tarafından giderek daha fazla meşgul olur ve ikisi yavaş yavaş aşık olur. Aşık olan ve imajını değiştiren Qian Zhenzhen, masum Lu Li'nin ikili bir kimliğe sahip olduğunu asla düşünmezdi .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tayland Dizisi : Ready, Set, Love

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve Türkçe çevirisi ile "Bekarların Savaşı" olan Tayland dizisinden bahsedicem sizl...