24 Ocak 2021 Pazar

Japon Dizisi : Nee Sensei, Shiranai No?

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün izin günüm nihayet bol bol kitap okuyup film falan izleme niyetindeyim.Okulların tatile girmesi sebebiyle bizim de kursumuzda 2 hafta boyunca yüzyüze eğitim başlıcak ardından 1 hafta bizlere de öğrencilere dinlenme tatili olucak o zamana kadar fazlasıyla yoğun geçen 2 hafta beni beklediği için şimdiden arşivime yazacak malzeme toplamaya başladım :)

Mini Japon dizilerinden biri de bu dizi olarak karşıma çıktı.Kuaför bir erkek baş rol sanırım ilk defa görüyorum kızımız da manga çizeri normalde tam tersi olur ama bu dizi de "Sensei" olan kısım kız olduğu için sanırım böyle meslekler yapmayı uygun bulmuşlar değişik fikirler ve değişik diziler genelde hep Japonlardan çıkıyor o yüzden izlemeyi seviyorum :)

1 yorum:

  1. sitenin arama kısmına "japon dizisi" diye yazarsanız bir çok bu diziye benzer japon dizisi bulabilirsiniz :)

    YanıtlaSil

Tayland Dizisi : Ready, Set, Love

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve Türkçe çevirisi ile "Bekarların Savaşı" olan Tayland dizisinden bahsedicem sizl...