12 Ocak 2021 Salı

Fantastik Film : Psychokinesis

 Herkese merhabalar efenim,

Dünden önceki gün rüyamda psikokinestik yeteneklere sahip  olduğumu gördüm rüyamdan etkilenip bu filmi de uzun zamandır görüyordum ama izlemek bir türlü içimden gelmemişti şimdi rüyanında etkisiyle izlemiş oldum oldukça güzel bir konuyu fantastikten daha çok komediye çevirerek bence biraz heba etmişler gibi geldi bana.Psikoknezi ya da daha çok bilinen adıyla telekinezi zihin gücüyle nesneleri hareket ettirebilmek demek tabi aslında bu durum öyle çokta fantastik sayılmaz şahsen beynşn bir elektriği olduğu için ben elektrik yükü çok fazla olan insanların bunu yapabileceğini düşünüyorum ama en fazla kaşık bükebilmek kadar falan bu filmde olduğu gibi araba kaldırmak falan gibi değil :D

Suk-Hun (Ryoo Seung-Ryong) beklenmedik bir şekilde doğaüstü bir güç kazanır. Çok geçmeden kızı Roo-Mi (Shim Eun-Kyung) beklenmedik bir kaza geçirir ve Suk-Hun kızını kurtarmaya çalışır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İngiliz Dizisi : Baby Reindeer

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve mini bir İngiliz dizisinden bahsedicem bugün sizlere.Instagram postlarında görüp merak et...