24 Ocak 2022 Pazartesi

Amerika Dizisi : Archive 81

 Herkese merhabalar efenim,

Bugünün postu bu saate kaldı mecbur çünkü bugün 2 tane sınavım vardı onlara girdim eve gelince sınav analizi yaptık falan derken buraya anca anca zaman ayırabildim.Yarın kardeşimin karantinada ki son günü olucak koronadan sonra tekrardan test verilmesine gerek yokmuş babam direkt yurduna bırakıcak bu arada biz de kuzenimle ayın 30'un da İstanbul da olucaz ama bizimle kalacağımız yerle ilgili sorunlar çıktı hazır babam oradayken ona da bi el atsın ama şimdilik o işte muallakta şansıma dershanemde yarıyıl tatiline girecek havalarda inanılmaz soğuk her yer kar kış böyle bir zamanda kazasız belasız gidip gelmek istiyorum İstanbul'a bir yandan heyecanlıyım bir yandan da korkuyorum açıkçası hem 15 gün kadar kalıcaz kuzenimin bir sağlık problemi için gidiyoruz.Tabi gitmişken de bol bol gezeriz elbette çok güzel vloglar gelicek oradan :)

Neyse efenim bu postun asıl konusuna dönecek olursak uzun bir zamandan sonra Netflix'e nihayet korku/psikolojik gerilim kategorisinden bir mini dizi geldi.Dizi de yok yok resmen spoiler vermemek için çok bahsetmek istemiyorum ama sonu biraz bence hava da kaldı acaba 2.sezonu falan mı gelicek orasını bilemiyorum ama korku severler bence mutlaka bir bakmalı :)

Birtakım hasarlı videokasetleri onaran bir arşivci, bunların kayıp yönetmeninin ve şeytani bir tarikatın karıştığı gizemli olayların içine çekilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...