29 Ocak 2022 Cumartesi

Kore Dizisi : Our Beloved Summer

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün 13.30 uçağı ile İstanbul'a gideceğim için erkenden kalkıp son postu yazmak istedim çünkü 15 gün kadar buralarda olamayacağım ama gelince ilk olarak bol bol Vlog postu sizi bekliyor olucak onları düşündükçe şimdiden heyecanlanıyorum :D 

Bugünün dizi postunda yeni biten güncel bir Kore dizisi bırakıyorum sizlere.Açıkçası ben çifti aşırı yakıştırmadım ve dizi boyunca kimyalarının da çok tuttuğunu düşünmüyorum tamam izlemesi keyifli romantik bir diziydi ama dizi de nedense duygular hep hava da kalmış gibi hissettim ben bu arada baş roldeki kıza sanırım bi kanser teşhisimi konmuştu ne olmuştu bir ameliyat olduğunu hatırlıyorum şimdi iyi olduğuna dair hayranlarına bir mektup yazmıştı sosyal medyadan.

Dizi, ayrılan bir çiftin karmaşık duygularını konu almaktadır. ‘Birlikteliğimiz berbattı, bir daha asla görüşmeyelim’ diyerek ayrılan bu çift, 10 yıl önce, sevgiliyken lisede çektikleri belgesel ile bir anda popüler olurlar. Bir kez daha zorla kamera karşısında bir araya gelmek zorunda kalırlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...