13 Şubat 2022 Pazar

Suç Filmi : How I Fell in Love with a Gangster

 Herkese merhabalar efenim,

15 gündür buralarda yoktum ama geri döndüm :) Bir önceki postta da söylediğim gibi İstanbul'a gitmiştim onların vlogları da yakında gelicek dün tüm akşam onlarla uğraştım ortaya 8 tane vlog çıktı 15 günden :D Bu arada izlenecek çok fazla şey birikmiş zamanla onları da izler buraya yazarım ayrıca geri döndüğüme göre artık derslerimi de odaklanmam gerekiyor çok fazla zaman kaybettim maalesef ama İstanbul da çok yoruldum 1-2 gün dinlensem sanırım yorgunluk anca çıkar zaten salı günü de dershanem başlıyor.

Julia Wieniawa-Narkiewicz'ın da rol aldığı nerden bulduğumu ve neden izlediğimi anlamadığım Netflix de yer alan bir Polonya suç filmi var filmi maalesef hiç sevmedim bilginiz olsun :D

 Gizemli bir kadın, Polonya tarihinin en büyük gangsterlerinden biri olan Nikodem "Nikoś" Skotarczak'ın yükselişini ve düşüşünü anlatıyor. Gerçek bir hikâyeden esinlendi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...