22 Şubat 2022 Salı

Kore Dizisi : Snowdrop

 Herkese merhabalar efenim,

Evet dünde tahmin ettiğim gibi annemde bende pozitif çıktık ! 2.5 yılın sonunda virüs bizide buldu ama babam yüzünden heh :/ En azından eve ben getirmedim koronayı :( Neyse sonuç olarak kız kardeşim hariç babaannemde dahil herkes hasta evde ama en yoğun semptomları şu anda ben gösteriyorum benden önce babam ve annem zaten yeterince semptom göstermişler o zamanlar ben İstanbuldaydım şimdi evde en hasta benim :( Boğazım ağrıyo,öksürük var biraz da arada burnum akıyor arada da başım ağrıyor onun dışında halsizlik kas ağrısı falan yok (inşallah da olmaz ben de nasıl kas ağırısı olmaz zaten anlamıyorum habire kas spazmı geçiren benim !!! ) .

Neyse efenim gelelim bugünün güncel Kore dizisine.Ay bu dizi ne olay oldu ayy bitsede kurtulsak artık dedim yani bi ara.Bi kere baş rolünde Blackpink grubundan Jisoo olunca bi tur kıyamet orda koptu hayranlar heyecanla bekledi bi ara dizinin yayınlanması ertelendi falan derken asıl kıyamet dizi başlayınca koptu tabi uluslararası fanlar ne olduğunu şaşırdı çünkü dizi Kore'nin tarihini çarpıtan bir şekilde senaryolaştırılmış da bilmem neymiş de teröristleri iyi insanlar gibi gösteriyorlarmış da falan netizenler (Kore halkı) ortalığı ayağa kaldırdı mavi saraya (oranın başkanlık sarayı) dizinin kaldırılması için falan dilekçe toplandı.O kadar insan emek vermiş diziyi çekmiş ne olursa olsun dizinin yarıda bırakılıp iptal edildiğini hiç duymadım ben Kore de en fazla 16 bölüm olmaz da 12 bölüme falan çekilir ama yine de yayınlanır dizi.Sonuç olarak yapımcılarda benim gibi "bitsede gitsek" tarzında düşünmüş olacaklar ki diziyi hafta da 3 kere yayınlandılar ve oldukça kısa bir sürede dizi final verdi.Yalnız Jisoo da durdu durdu böyle bir dizide oyunculuğunu duyurdu bahtsız bedevi :( 

Diziye yorumuma gelicek olursak evet dizi genelde tek mekan içinde geçti dönem dizisi olması bakımında ilk bölümler oldukça heyecanlandırdı beni de günü günene takip ettim hatta ama sonradan senaryoda saçmaladı bir şeyler oldu ve nihayet final bölümünde bulduk kendimizi.Bence Jisoo daha böyle romantik komedi tadında daha oturaklı bir dizi de oyunculuk şansını tekrar denemeli çünkü ben kendisini izlemekten açıkçası zevk aldım ayrıca baş roldeki oppamızla da oldukça tatlı oldular bu çift paralel bir dünyada tekrardan bir dizi yapsalar fena olmaz bence izleyicininde içi soğur :D

1987’de Im Soo Ho ve Eun Young Ro, Seul’deki prestijli bir üniversitede öğrencidir. Almanya’da büyüyen Im Soo Ho’nun nazik bir çekiciliği var ama bir gizlilik havası veriyor. Canlı, sevimli ve neşeli olan Eun Young Ro, bir sosyal toplantıda ilk görüşte ona aşık oldu. Bir gün, Soo Ho aniden kanlar içinde bir kadın yatakhanesine girer ve Eun Young Ro, yakın gözetim altında tehlikeyle karşı karşıya kalmasına rağmen onu saklar ve yaralarıyla ilgilenir.

Soo Ho ve Young Ro, Young Ro’nun yurdunun kötü şöhretli ve heybetli ev annesi Pi Seung Hee’den ve ailesinin mali durumu nedeniyle üniversite eğitimini bırakmak zorunda kalan yurttaki telefon operatörü Kye Boon Ok’tan uzak durmalıdır. .

Lee Kang Moo, Ulusal İstihbarat Servisi’nin (NIS) 1. Ekibinin amansız başıdır ve her şeyi kitabına göre yapmakta ısrar eder. Buna karşılık, NIS ajanı Jang Han Na, fevri, ateşli ve işi konusunda tutkulu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...