13 Şubat 2022 Pazar

Romantik Film : Love and Leashes

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün 14 Şubat Sevgililer günü olması sebebiyle farklı temalı bir aşk filmi verelim istedim postta.Netflixde de yer alan BDSM temalı bi Kore filmi.Koreliler her dizi ve filmlerinde kendilerini o kadar çok aşmaya başladılar ki bu benim açıkçası ister istemez hoşuma gidiyor daha gerçekçi olmaya başladılar bence eski dizilerde hatırlarsanız bi öpüşme sahneleri izliyorduk Allah'ım yarabbim hiç bi sevgili o şekilde öpüşmez yani :D

Let Me Be Your Knight dizisi ile gözümüze takılan  Lee Jun Young , Private Lives dizisi ile en son izlediğimiz Seo Hyun baş rolünde.BDSM bilmeyenler için sado mazo ilişkiler demek bu arada öyle çok aşırı bi sahne yok filmde bilginiz olsun ama yine de sonuçta teması BDSM :D Erkeğimiz emredilmekten,küfredilmekten ve efendisine itaat etmekten hoşlanan biri kısacası "köle" fantezisi olan bir adam ama bu olayı cinsellik düzeyinde götürmüyor.Kadın ise soğuk ve iş yerinde genelde emirler veren sert baskıcı ve otoriter bi tip ama evinde normal senin benim gibi bir kadın bu işlerden hiç anlamıyor sağlıklı bi cinsellik anlayışı var ve bu oğlanımıza aşık oluyor.Sevgiyi ve aşkı çok farklı noktalarda yansıtan ilginç bir film olmuş bence ben izlerken açıkçası eğlendim :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...