24 Şubat 2022 Perşembe

Japon Dizisi : Fishbowl Wives

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün koronamın 4.günü bu akşam bi tık daha iyi yattım gibi burnum yine akıyor ama çok fazla öksürmedim hafiftende boğazımın acısı geçiyor gibi.

Bugün dizi postunda Netflix de yer alan bir Japon dizisi var ama hayatımda izlediğim en +18 Japon dizisi diyebilirim daha önce de +18 Japon dizileri izledim ama oradaki sahneler yine bir tıktı ama bu dizinin sahneleri baya baya +18 söylemiş olayım :D Açıklıktan hoşlanmayan kişiler bu diziden uzak dursun ! 

Uyarımızı yaptıktan sonra diziye gelicek olursak aldatma olaylarını daha önce bir çok Kore dizisini izlemiştik zaten hatta bizim ülkede de Sadakatsiz dizisi ile iyice tavan yaptı.Bu dizi de aldatma teması üzerine kurulu kocasından dayak yiyen ve aldatılan bir kadının bir şekilde evden kaçıp tesadüfen tanıştığı genç bir oğlanla yaşamaya başlamasını anlatıyor.KADIN ERKEK FARKETMEZ BÜYÜK HARFLERLE YAZIYORUM ARTIK ALDATACAKSINIZ EVLENMEYİN KARDEŞİM BOŞANIN YA DA AYRILIN HEM KENDİNİZE HEM KARŞINIZA NİYE EZİYET EDİYORSUNUZ YA YETER ! 

Oh evet teşekkürler rahatladım :) Herkes medeni medeni boşansa ya da ayrılsa ortada aldatma ya da sorun morun kalmayacak bir çok Asya ülkesinde olduğu gibi bizim ülkemizde de bu olay var maalesef ki insanlar bir yaştan sonra sırf evlenmiş olmak için birileriyle evleniyorlar sonra da o kadını ya da erkeği gerçekten severek evlenmedikleri için evlilik içinde bir şekilde zamanla boşluğa düşüp aldatmaya başlıyorlar.Ya da şu da mümkün tabi ki bir insanla severek evlenebilirsin ama evlilik içinde zamanla o kişiden soğursun ya da ne bileyim sevgin biter bir şeyler olur işte o zamanda ayrıl "yok çocuklar için olmaz yok elalem ne der yok alışkanlık oldu artık ayrılamayız." aldatman ya da aldatılman daha iyi bir sonuç mu oldu bunların olmasından ? Büyük konuşmaktan genelde kaçınırım ama enayi yerine konulduğunuzu hissettiğiniz yerde ya da kişide durmayan arkadaşlar hayır sizi sevdiği için aldatmıyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...