18 Şubat 2022 Cuma

Kore Dizisi : Bad and Crazy

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün yine bi Kore dizimiz var.Güncel olarak bitti aslında mini bir dizi 12 bölümden oluşuyor.Lee Dong Wook ve Wi Ha Joon'u aynı dizide biraraya getirmek bence inanılmaz iyi bir fikir olmuş ama aksiyon dizisi olunca beni belli bir bölümden sonra kendinden kopardı maalesef başrolde çok sevdiğim Oppalar bile olsa dizi benim için gitmiyorsa gitmiyor :( Ama eğer çılgın aksiyon dizileri seviyorsanız bu yakışıklıların olduğu diziye bi şans verin :)

Doğru ama çılgın bir insan olan K ile tanıştıktan sonra insanlığını geri kazanan yetkin ama “kötü adam” Soo Yeol hakkında kahramanca bir drama. Soo Yeol, sadece lise eğitimi almış, uyuşturucu timinin yetkin bir polis memurudur. Hırsı nedeniyle, sadece üstlerinin beğendiği davaları üstlenir ve onlara istenen sonucu verir, ancak bazı haksızlıklara da göz yumar. Terfi dönemi yaklaşırken, hiçbir desteği olmayan Soo Yeol, fırsatını bir kez daha kaybetme kriziyle karşı karşıya kalır. Kongre Üyesi Do Yoo Gon, Soo Yeol’a yeniden terfi ümidi veriyor, ancak dürüst ama çılgın olan K, kritik anda aniden ortaya çıktığında hayatı tamamen durma noktasına geliyor! ‘Kötü adam’ Soo Yeol ve çılgın adam K’nin buluşması ne getirecek?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...