25 Şubat 2022 Cuma

Kore Dizisi : All Of Us Are Dead

 Herkese merhabalar efenim,

Zombi olayı ilk çıktığı zaman "yok anasını artık ne hayal gücünüz var be " dediğimi hatırlıyorum sonradan her filmde,dizide,oyunlarda moda oldu zaten.Şimdiki dünyanın haline dönüp bir baktığım zaman zombi dizisi izlediğim zaman sadece gülüyorum komiğime gidiyor çünkü.Korona diye ölümcül bir virüs çıktı bir çok kişinin sevdiğini aldı götürdü , ülke olarak ekonomik zorluklardan geçiyoruz üstüne bir de savaş çıktı bu savaş daha da büyürse belkide dünya savaşına falan dönecek ya da en azından bize yakın ülkelerden olduğu için işin eninde sonunda ucu bize dokunacak.O yüzden insanlar zombiye dönüşmüş efenime söyliyim uzaylılar gelmiş falan artık kucağımızı açtık bunları bekliyoruz.

Bir zombi virüsü salgınına maruz kalmış okulda mahsur kalan öğrencilerin, enfekte olmadan önce bir çıkış yolu bulmak için verdikleri hayatta kalma mücadelesini konu ediniyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...