26 Şubat 2022 Cumartesi

Kore Dizisi : L.U.C.A The Beginning

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün yine Kore dizileri ile devam ediyoruz dizi postlarıma ama yeni olmayan bir mini dizi var.Hayatımda izlediğim en eksik ve en tatmin olarak bitirmeyen diziydi desem yeridir.Yine elbette dizi konu olarak da oyuncular olarak da çok güzel başladı beni ilk bölümlerde baya heyecanlandırdı sonra ne oldu bilmiyorum saçma sapana sardı ve aşırı saçma bir finalle bitti :(

Kim Rae Won,Lee Da Hee gibi oyuncuları birarada görmek de kolay değildir bu arada :(

Gerçekte kim olduğunu bilmeyen özel güçlere sahip bir adam (Kim Rae-Won) ile küçük bir çocukken ailesi ortadan kaybolan bir dedektifin (Lee Da-Hee) etrafında dönmektedir. Sorularına cevap ararken birbirleri ile yolları kesişir. Özel güçlere sahip Ji-O, Sakladığı büyük bir sırrı vardır ve gerçekte kim olduğunu bilmemektedir. Onu çevreleyen sorulara cevap ararken karşısına oldukça gizemli figürler çıkar. Bir dedektif olan Goo-Reum, Bir eylem planına karar verdiği zaman ne olursa olsun bundan vazgeçmeyen birisidir. Ailesi o küçükken aniden ortadan kaybolur. Bu yüzden, kaybolma olayının arkasındaki gerçeğin peşine düşer ve Ji-O (Kim Rae-Won) ile karşılaşır. Bu karşılaşmadan sonra hayatı alt üst olur.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...