27 Ocak 2022 Perşembe

Komedi Filmi : Feride

 Herkese merhabalar efenim,

İstanbul'a gitmeye 2 gün kala 30-31'inde nerede kalacağımız işi de çözüldü nihayet ayrıca 30'una kadar havalarda düzeliyor Allah yüzümüze baktı da içim rahatladı vallahi bir de hayırlısıyla hastalık falan kapmadan kol bacak kırmadan 15 gün gidip gelmeyi başarırsak içim iyice rahatlamış olucak.

Bugünün film postuna gelicek olursak efenim ne önerdiği ne önermediğim nötr kaldığım bir filmden bahsedicem bugün.Zeynep Çamcı çok sevdiğim kadın oyunculardan biridir bir çok işini de takip etmiş ve severek izlemiştim bu filmin senaryosunu da kendisi yazmış başrolünde de kendisi oynamış hatta diğer dizilerde partner olduğu yakın arkadaşlarına da ufak roller vermiş.Filme bütünüyle bakacak olursak zaman geçirmelik eğlenceli bir film ama biraz ayrıntılara girecek olursak hem oyunculuklar hem senaryo her şey acayip çiğ duruyor absürd komedi tadında yapılmaya çalışınmış ama bazı sahneler çok zorlama olmuş bilemiyorum hem sevdim hem sevmedim çok arada kaldığım bir yapım oldu.

Feride, moda devlerine kafa tutan genç bir kadının hikayesini konu ediyor. ... Patronu Çetin'e baş kaldıran ve bunun sonucu patronu ile büyük bir iddiaya giren Feride, kendisini bir anda moda devlerine kafa tutan eğlenceli bir yolculuğun içinde bulur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...