9 Ocak 2022 Pazar

Fantastik Film : Catwoman

 Herkese merhabalar efenim,

Şu sıra ders aralarında Netflix de film izlemeye sardım.İzlemediğim ne varsa ne yoksa izliyorum şu sıra.Catwoman'ı zamanında hep televizyondan yarım yamalak hiç bir zaman tam olarak izlemediğimi farkettim o yüzden annemle birlikte yeniden açıp bu sefer baştan sona düzgünce izledik.Ben nedense Catwoman karakterine Halle Berry'i hiç yakıştırmıyorum o yüzden sanırım hep bu filmi izlemekten kaçındım bence bu role hiç yakışmayan bir isim olmuş kendisi ama Catwoman karakterinin kendisini severim o ayrı bir şey :)

Patience Philips, duygularına bağımlı, histerik bir grafikerdir. Bir çalışanı olduğu Hedare Beauty isimli bir şirket de yaşlanmayı engelleyen ultra-teknolojik bir ürünü piyasaya sürmeye hazırlanmaktadır. Şirketin içerisinde dönüp duran kirli meselelerden haberdar olan Patience Philip, bu büyük sorumluluğunun altında ezilmek üzeredir. Defalarda ölümden döndükten sonra Patience yepyeni bir hayata başlayacaktır. Korkak ve duygusal Patience, bu zaaflarından arınarak bambaşka bir kişiliğe bürünecektir. O artık Kedi Kadın olacaktır.

1 yorum:

  1. bu film dc evreninin en kötü filmlerinden biridir sanırım..

    YanıtlaSil

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...