22 Ocak 2022 Cumartesi

Türk Dizisi : Menajerimi Ara

 Herkese merhabalar efenim,

Son Yaz dizisinden sonra bu diziye de bi başladım sonra bi 30 bölüm kadar izledikten sonra bıraktım zaten tam bir konusu yok dağınık bir işleyişi var çünkü bir menejerlik şirketinde çalışan insanların hayatını anlatıyor her bölüm ünlü konuklar oluyor ama benim en sevdiğim bölüm İrem Derici'nin geldiği bölümler oldu zaten 3 kere falan konuk aldılar kendisini İrem kendisini oynadığı için beni acayip güldürdü.Bu arada konuklar dışında oyuncu kadrosu da oldukça güçlü dizinin.Barış Falay,Canan Ergüder ve Fatih Artman'ı çok severim çok güzel bir üçlü olmuşlar.Ek olarak Deniz Can Aktaş gibi tatlış bir adamı tanımış olduk.Dizinin orijinal hali bi Fransız dizisi izlemek isterseniz Netflix de var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...