5 Ocak 2022 Çarşamba

Biyografik Film : Spencer

 Herkese merhabalar efenim,

Aşının 3.dozu beni yıktı geçti resmen.İlk ikisinde bir şey yaşamadım ama bu sonuncusunda hem aşı vurulan yer şişti,kızardı hem de bi halsizlik,kendimi hasta gibi hissetmeler geldi o yüzden dershaneye de gidemedim boyuna uyudum kalkabildikçe ders falan çalıştım kolum hala acıyor yarın da dahiliyeden hastahane randevum var daha mide sorunumu çözüme kavuşturamadım anlayacağınız şu sıralar bi hallerdeyim yine.

Neyse efenim sızlanamalarımı geçip bugünün postu olan film postuna gelicek olursak ilk çıkacağı duyrulduğu zaman oldukça yankı uyandıran bir film olmuştu hele de Diana'yı Kristin Stewart gibi kel alaka biri canlandıracağı duyulunca tepki falan da verilmişti ama sonradan filmin posterleri falan yayınlanmaya başlanınca Stewart'ın oldukça benzediği görüldü.Diana İngiliz Kraliyet ailesinin oldukça popüler ve yıllar boyunca da popülerliğini sürdüren bir isim oldu.Özellikle Kraliyete isyan etmesi ve kendisini aldatan prense karşı o ikonik elbisesiyle karşılık vermesi ve daha nice şeyleriyle halkın hatta tüm dünyanın sevdiği ikonlaştırdığı kadınlardan biri haline geldi.Bu filmde Diana'nın kraliyetten ayrılmadan öncekş son Noel zamanını anlatıyor.Şahsen Stewart'ın oldukça iyi bir iş çıkardığını düşünüyorum o soğuk ama asil hali bence Diana'da oldukça iyi görünmüş.

 Film, 1981 yılında Prens Charles ile evlenen Diana Frances Spencer’ın hayat hikayesini konu ediyor. Norfolk'taki sarayda geçirdikleri son Noel tatiline odaklanılan filmde Prens Charles ile olan evliliğinin artık sonuna gelindiğini düşünen Diana’nın bir gün kendisini kraliçe yapacak olan yoldan ayrılmaya karar verdiği zamanlar gözler önüne seriliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...