20 Ocak 2022 Perşembe

Türk Dizisi : Son Yaz

 Herkese merhabalar efenim,

Sabah sabah binbir panik içinde güne başladık resmen.Kız kardeşimin telefonuyla uyandım güne 8 falandı herhalde o saatte arayınca bir şeyler olduğunu anladım tabi korona olmuş.Normalde PCR testini yurtta değil de evde vermesi lazımmış ama sanırım panik yaptı ya da o an düşünemedi artık ne oldu bilmiyorum ama test vermiş pozitif çıkınca da ne şimdi yurtta kalabiliyor ne uçağa,otobüse atlayıp gelebiliyor.Yurtta burada kalamazsın falan demiş anlayacağınız çocuk kaldı ortada.Arabayla gitsek alsak desek 8 saatlik yol ayrıca kar falan yollar hep kapanmış en iyi uçakla gidip Bnbair den ev tutup 1 hafta babamla kalması oldu hepsini ben ayarladım tabi başka çözüm gelmedi aklıma bir sürrü belediye tesisi başka yerler falan aradık ama kabul etmiyor hiç bir yer hiç bir yolda bulamadık.3.dozunu olalı bi 20 gün falan olduydu.İnşallah grip gibi geçirir de biran önce atlatır.İşin kötü tarafı 30'unda bizde kuzenimle birlikte İstanbul'a gelmeyi planlıyorduk yer ayırttık uçak bileti falan aldık.Annemi bir korku sardı tabi yine kardeşim korona olunca şimdi babamda yanına mecburi olarak gidiyor.Off bilmiyorum şu aralar ortalık yine çok fena karışık o kadar kaçtık kaçtık derken bir de hiç beklemediğimiz zamanda yine korona illetine yakalanmak beni çok yoruyor.En sevdiğim mevsim olan kıştan artık cidden nefret etmeye başladım yazın en azından dışarda olabildiğimiz için her şey daha iyiydi.Şimdi sabah ki panikten çok da eser yok her şey hafiften de olsa yerli yerine oturdu tabi ama babam hayırlısıyla gitmeyi başarıp eve de yerleşirlerse en azından içimiz rahat edecek.

Biraz hem kafamı dağıtmak hem de içimi dökmek için blog postu yazayım dedim :) Burası benim gizli sığınağım,günlüğüm her şeyim oldu artık :) Posta dönecek olursak bugün uzun zamandan sora canım sıkıldı izleyecek pek bir şey bulamadım Youtube da da bu diziye denk geldim bir bakayım falan derken hop diziyi bitirdim :) 

Savcı Selim; tehlikeli ve sorunlu olduğu kadar duygusal bir genç olan Akgün'ü, ailesinin yanına, Çeşme Adalet Sitesi'ne getirmek zorunda kalır. ... Ege'de bir yaz daha bitmektedir ama aslında Selim, Akgün ve çevresindekiler için, her şeyin alabora olacağı fırtınadan önceki “Son Yaz”dır biten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...