16 Haziran 2020 Salı

Kitap - Günahın Üç Rengi Gülseren Budayıcıoğlu

Herkese merhabalar efenim,

Her ay 1 doz mutlaka Budayıcıoğlundan aldığımı belirtmiştim sanırım onun okumadığım 1 kitabı kaldı o da ilk kitabı ben kadının külliyatını tersten gelerek okudum bu yazdığı ikinci kitapmış.Bütün kitapları birbirinden güzel her vaka her anlatış beni okurken mest ediyor resmen acayip tatmin olmuş hissediyorum.bu kitabından oldukça zor vakalara değinmiş yine yazar ve bunu çok güzel ve zekice bir şekilde "Günahın 3 Rengi" olarak vermiş.

Genç ve yakışıklı bir gencin mazoşizmin acısıyla renklenmiş dünyası... Bu acıdan alınan haz, ölüme yaklaştıkça hissedilen doyum…

Yaşlı, göbekli bir holding patronunun cinsel tercihi nedeniyle varoşların kasketli orta yaşlı erkeklerinde aradığı yakınlık…

Üç kuşak boyunca sürüp gelen fahişeliğin kadının ruhunu paramparça edişi…

Dr. Gülseren Budayıcıoğlu bu kitapta insan denen muhteşem ve bir o kadar da karmaşık varlığa ait sahici yaşam hikâyeleri sunuyor.

Bazen dehşete kapılacak, çoğu zaman da hüzünleneceksiniz…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...