Herkese merhabalar efenim,
Dün gittiğim gibi uyuya kalmışım (saat 8 gibi) o yüzden ne kitap okuyabildim dün ne başka bir şey yapabildim sabah erken kalkıp Last Of Us 2 'nin sonunu izledim sonra da hazırlanıp işe geldim.
Bugün müzik postu yapayım dedim o yüzden.Yeni keşfettiğim bir isim Doja Cat bu şarkısı biraz R&B ye kaymış olsa da bence kendisi iyi bir rapçi.Nicki Minaj ve Cardi B ye yeni rakip geldi anlayacağınız.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder