13 Haziran 2020 Cumartesi

Kore Dizisi : Eccentric! Chef Moon

Herkese merhabalar efenim,
Yoğun ve zor zamanlar içinde geçiyoruz.Vaka sayısı 1400'leri bulmuş yeniden umarım 2.dalgayı yaşamayız bir türlü kurtulamadık şu illetten.Haftaya bugün çocukların LGS sınavı var artık bir hikayenin daha sonuna gelmiş oluyoruz o yüzden kurum olarak şu düzlükte gece gündüz izinsiz çalışıyoruz önümüzdeki hafta 2 gün izin yapıcam adam gibi de bir dinlenemedim işte sadece boş vaktim oldukça kitap okumaya çalışıyorum kendime ayırabildiğim tek aktivite bu oluyor.

Korona zamanında izlediğim başlarda beni kadrosundan dolayı heyecanlandırmış olsa da 3-4 bölümden sonra sıkıcıya bağlayan bir diziden bahsedicem sizlere.Şu sıralar Kore dizisi pek izlemiyorum dişime değecek seveceğim türde bir türlü dizi bulamadım şöyle alıp beni götürecek :/ Go Won Hee şu sıralar beni favori oyuncularım arasında aslında bu kıza zilli kadın rolleri acayip gidiyor , Eric'i zaten çok severim ama evlendikten sonra baş rolde biraz eğrelti durmuş sanki bilemiyorum ya senaryo çok sıkıcıydı ya da bu ikilinin kimyası birbirine pek uymadı.

Konusu:
Dizi, dünyaca ünlü bir moda tasarımcısı (Go Won-Hee) ile ünlü bir mutfak şefinin (Eric) arasındaki aşk hikâyesini konu almaktadır. Bir moda tasarımcısı olan Yoo Yoo-Jin, geçirdiği bir trafik kazası sonrasında kendisini, 'Seoha' adlı bir köyde hafızasını kaybetmiş şekilde bulur. Burada, ailesinin beklenmedik ölümünden sonra 'Seoha Köyü'ne yerleşen ünlü bir şef ile karşılaşır ve onun tam anlamıyla başına bela olur.

Karakterleri:
Eric dizide Kore mutfağının ünlü şeflerinden biri olan Moon Seung-Mo karakterini canlandıracak. Annesinş ve babasını çıkan bir yangında kaybettikten sonra 'Seoha Köyü'ne taşınır. Burada, sessiz ve huzurlu bir yaşam hayal ederken hayatına aniden giren Yoo Yoo-Jin ile hayatı hiç beklediği gibi olmaz.

Go Won-Hee dizide Yoo Bella adı ile tanınan ve dünyaca ünlü bir moda tasarımcısı olan Yoo Yoo-Jin karakterini canlandıracak. Geçirdiği bir trafik kazası sonrasında hafızasını tamamen kaybeder ve tuhaf hareketlerde bulunmaya başlar. Bu yüzden ona, 'yoobyeolna' ('eksantrik') adını takarlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...