8 Haziran 2020 Pazartesi

Kitap - İzmir Kitap Kulübü İle Mayıs Ayı Kitabı Yeraltından Notlar Dostoyevski

Herkese merhabalar efenim,
Bu ay Kitap Kulübü ile birlikte Dostoyevski'den  Yeraltından Notlar okuduk.Rus edebiyatını sevmediğimi biliyorsunuz o yüzden bu ay ki okumadan pek zevk alamadım ayrıca zoom üzerinden toplantımız vardı ama bir işim olduğu için dün ki toplantıya katılamadım toplantı için başka katılma zamanları da var ama açıkçası bu kitap hakkında tartışmaya pek de hevesim yok Haziran ayı kitabı olarak Yusuf Atılgandan Aylak Adam okunacak ama ben zaten onu okuduğum için Haziran ayındaki toplantıya da katılmayı açıkçası pek hevesim yok belki Temmuz ayında hevesimi geri getirecek bir kitap okuruz ve artık yüzyüze buluşmalara geçeriz ya da ikinci dalga vurur bu korona illetinde iyiden iyiye yok olur gideriz herhalde dünya başta Amerika olmak üzere saçma sapan bir yolda ilerliyor zaten şu sıra Allah sonumuzu hayır etsin diyorum.Allahtan özel hayatımda yeni heyecanlı gelişmeler oluyor da bir şeyler yapmaya ve hayata dair enerjim oluyor,kalıyor.

Yeraltından notlar gerçek dünyadan kendini soyutlamış bir kişinin iç çatışmalarını ve hezeyanlarını konu alır. Bu roman Dostoyevski'nin daha sonra yazacağı büyük romanların ipuçlarını taşımaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...