20 Haziran 2020 Cumartesi

Kitap - Vejetaryen Han Kang

Herkese merhabalar efenim,
Koreye dair her şeyi çok seviyorum edebiyatı da buna dahil! Uzun zamandır okumak istediğim bir yazardı Han Kang ama kitabın Korece isimleri Türkçeleştirmesine o kadar gıcık oldum ki okumamı çok zorlaştırdı oysa 1 günde biticek hem okuması kolay hemde merakı cezbeden bir kitap.

Kitap aslında daha çok bir aile draması olmasına rağmen ürpetici çok fazla yerleri vardı o yüzden bi tık daha dikkatimi çekti ve puanını yükseltti bence ama sonunu pek sevemedim "ee noldun şimdi" diye kalakaldım gerçi Asya edebiyatında bu tarz sonlar yapmak oldukça moda :/

Rüyalar başlamadan önce Yonğhe ve kocasının hayatları gayet sıradandı. Evliliğin tekdüzeliğinde normal bir yaşam sürerlerken, Yonğhe rüyalar görmeye başladı ve vejetaryen olmaya karar verdi. Evdeki tüm etleri bir torbaya doldurdu. Kalamarları. Yumurtaları. O hafta kocası, iş yerine ilk kez ütüsüz bir gömlekle gitti. Bu, korkunç değişimin başlangıcıydı.

Han Kang bizleri cinselliği, şiddeti, ilişkilerimizi ve saplantılarımızı sorgulayacağımız rahatsız edici bir yolculuğa çıkarıyor.


“Derinize nüfuz edecek ürkütücü bir evrenselliğe sahip.”


-Laura Miller-

"Kang, insan beyninin ve bedeninin dayanabileceği sınırları ve  vahşetin en uç biçimlerinde bile görülebilen tuhaf güzellikleri araştırıyor."


-Entertainment Weekly-

(Tanıtım Bülteninden)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...