21 Temmuz 2020 Salı

Anime : Nakitai watashi wa neko wo kaburu

Herkese merhabalar efenim,

Tercihler yine son hızıyla devam ediyor arada bir nefes alma zamanım oldu o arada bu postu yazmak istedim.Netflix kapanmadan izleyebildiğimiz kadar bir şeyler izleyelim o zaman 1 Ağustostan sonra çekileceği söyleniyor Türkiyeden ama bilemiyorum tabiki resmen ülkede paramızla rezil oluyoruz.İngilizce adı ; "A Whisker Away" olan bu anime film aşırı tatlıydı ben izlerken acayip eğlendim.Animedeki kız resmen ben :) Aşık olunca ben de böyle gerizekalı gibi davranıyorum :) Keşke bende bazı zamanlar kedi olabilsem :)

 Tuhaf bir kız, hoşlandığı çocuğun ilgisini çekmek için kediye dönüşür. Ama farkına bile varmadan insan ve hayvan arasındaki çizgi bulanıklaşmaya başlar.

A Whisker Away | Netflix Wiki | Fandom

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...