11 Temmuz 2020 Cumartesi

Müzik - Ariana Grande No Tears Left To Cry

Herkese merhabalar efenim,

Dün geç saatlere kadar kurum yıl sonu yemeği vardı.Ordan döndükten sonra duş aldım ve nasıl uyuduğumu şaşırdım resmen.Haftalık iznimi mülakatım için perşembe kullandığımdan bugün sadece ben kurum nöbetçisi olarak kurumdayım benden başka herkes izinde ama yalnız olmayı da seviyorum o yüzden bu konuya çok takılmıyorum.

Bugün müzik postunda şu geçtiğimiz 3-4 ay içinde çok dinlediğim ve dinlerken adeta kendimi bulduğum bir şarkı var : Ariana Grande'nin "No Tears Left To Cry " şarkısı.bu şarkıyı dinlerken de ağlamak ayrı bir ironik oluyor ama her defasında beni ağlatmayı başarıyor çünkü cidden artık gözümde yaş kalmadı ağlamaktan.En vahimi de bir erkek için bu kadar uzun süre göz yaşı dökmemiştim bu yüzden çoğu zaman ağlarken aynı zamanda da kendime kızıyorum.Her şeyin bir hayırlısı var derler olmayacak bir şeyi bildiğin halde onu istemek ve alamamaktan dolayı ağlamak bana gerçekten çok acınası geliyor aslında hayatta ağlanması gereken çok şey var.İnsanlar sağlıkları ve geçim sıkıntıları için de boğuşurken bana böyle manasız konularda üzülmek çok sinir bozucu geliyor :(

Artık biraz daha durulmaya ve o eski Buse ye dönmeye başladım gibi hissediyorum çünkü o kızı gerçekten çok özledim.Bu şarkıyı da ağlamadan sadece Ariana'nın sesini sevdiğim ve şarkıyı beğendiğim için dinleyeceğim bana bir şeyler ifade etmeden ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...