21 Temmuz 2020 Salı

Müzik : Twice Fancy

Herkese merhabalar efenim,

Dün ödül törenimizi yaptık 19.30 gibi geldim eve , duş aldım,yemek yedim daha sonrada biraz oyun kanalından oyun izleyip uyudum ,  tüm gün topuklu ayakkabılarla gezmek yordu beni :/ Bugün de tercih günü ama diğer günlere nazaran daha sakin bir gün en azından sabahtan öyle ama öğleden sonra benim için hareketli olacak yine öğrencilerim ve aileleri gelmeye başlayacak.

Bugün sizlerle yine müzik bir postu paylaşmak istedim.Madem artık sizlerle KPOP da paylaşıyorum şu sıra en çok sevdiğim ve dinlediğim şarkılardan biri de Twice 'ın Fancy şarkısı.Bu şarkı benim çok hoşuma gidiyor ve çok eğlendiriyor beni sanki küçük bir kızmışım gibi hissettiriyor.Bakalım bu eğlenceli şarkı ve klip sizi nasıl hissettiricek , iyi seyirler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...