25 Temmuz 2020 Cumartesi

İngiliz Dizisi : Cursed

Herkese merhabalar efenim,

Bugün cumartesi yani izin günüm.Hazır evdeyken geçen hafta başladığım bu diziyi bitirip dizi arşivime kaldırayım dedim.Dizi yine kitaptan uyarlanmış başta konusu ve Katherine Langford'un baş rolde olması beni heyecanlandırmıştı ama ilk sezon olmasından mıdır nedir hiç beğenmedim diziyi.Efektleri,senaryosu ve Katherine Langford haricindeki oyuncu kadrosunu açıkçası hiç beğenmedim o yüzden 2.sezonunu izleyeceğim pek zannetmiyorum.Bu tarz kadın kahramanın baş rolde olduğu ve güçlü kadın imajında olduğu filmleri,dizileri oldukça sevmeme rağmen bu dizi neyden kaynaklanıyor tam olarak bilemiyorum ama çok eksik kalmış bence heyecanımı kursağımda bıraktı :(

Gizemli güçlere ve efsanevi bir kılıca sahip olan genç asi Nimue, halkını kurtarma görevinde çekici paralı asker Arthur ile güçlerini birleştirir.

Cursed (2020)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...