1 Temmuz 2020 Çarşamba

Romantik Film : 365 Dni

Herkese merhabalar efenim,

Bu filmi izlemeyecektim güya ama yine merakıma yenik düştüm ve izledim izlemesem de olurmuş yani :D

Yine kadın kaçırma,sert erkek,zorla cinsellik,bad boy konularını alan bir film daha aslında bu filmi "Romantik Film" kategorisine bile sokmak istemiyorum çünkü bu artık bence bi ruh hastalığı oldu hatta bunun adı bile var Stockholm Sendromu diye tabi siz "Celladına aşık olmak " da diyebilirsiniz.Hadi bu erkekler bi zengin yakışıklı olmasın , fakir,serseri,psikopat ve elbette keko çirkin bir adam olsun bakalım hoşunuza gidecek mi bu film ? Bence hayır gitmeyecek kadın o yerden kurtulmaya çalışacak kanının son damlasına kadar ve en sonunda adama aşık olmak yerine oradan kaçıcak ve biz de "güçlü kadın" imgesi izlemiş olup bu film kadar meşhur olmayacak:/

Bir de adamı ilahlaştırdınız iyice adam Hintliye benziyor gidin bi Hint dizisi izleyin zaten bu tipte adamlardan bol bol görürsünüz o dizilerde :D

Anna Maria Sieklucka and Michele Morrone in 365 dni (2020)

1 yorum:

  1. bu tarz kaba saba maço erkekleri legalize etmek özendirmek için yapılan bir seri film daha bence .. umarım izlenmez de devamı gelmez bir de :-((

    YanıtlaSil

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...