6 Temmuz 2020 Pazartesi

Komedi Filmi : Eltilerin Savaşı

Herkese merhabalar efenim,

Dün izin günümdü ailecek oturup Neflixe nihayet gelmiş olan "Eltilerin Savaşı" filmini izledik.Daha önce annemle kardeşim sinema da izlemişler ve çok beğenmişlerdi ben de kesin 1-2 ay sonra Netflixe gelir oradan izlerim demiştim nitekimde en sonunda geldi ben de izledim.Gupse Özay'ı çok beğeniyorum bir kadın olarak yaptığı komedi işleri gerçekten çok başarılı oluyor bu filmde ailecek izlenecek keyifli bir hafta sonu filmi olmuş.Her karakter ve oyuncular çok iyi seçilmiş ayrıca Urazcığımın da olması işin tuzu biberi olmuş :)

Eltilerin Savaşı, iki elti olan Sultan ve Gizem arasında yaşanan tatlı çekişmelere, bitmek bilmeyen rekabete odaklanıyor. Gizem ve Sultan elti olan iki genç kadındır. İkili arasında yaşanan ufak atışmalar bir süre sonra yerini tatlı bir rekabete bırakır. Birbirlerinin yaptıklarından geri kalmayan eltiler, kendilerini eğlenceli bir savaşın içinde bulur. Kardeş olan Selim ve Fatih de bir süre sonra eşleri arasında yaşanan bu rekabet rüzgarına kapılır. Sosyal medyaya düşkünlükleri ile bilinen Gizem ve Sultan’ın evlilik hayatlarına odaklanılan filmde, iki eltinin yarış içindeyken Selim ve Fatih’i nasıl etkiledikleri de gözler önüne seriliyor.

Eltilerin Savasi : Afis

1 yorum:

  1. dün seyrettim klasik bir Gupse filmi olmuş yine..aynı karakter tekrarı oldu bence..

    YanıtlaSil

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...