10 Aralık 2021 Cuma

Çin Dizisi : Fall In Love

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün dizi postumuzda uzun zamandır izlediğim en iyi Çin dizilerinden biri var.35 bölüm olmasına rağmen sonuna kadar heyecanla izlettirmeyi başardı Çin dizilerinin dönem dizileri cidden çok iyi oluyor.Çok eski tarihli değil daha çok 26-50'li yıllar arasında geçen diziler ne zaman denk gelsem heyecanla izliyorum bu dizi de öyle oldu.Savaş kısımlarını elbette atladım ama baş rollerin olduğu kısımları da kalbim ata ata izledim resmen :) Baş roldeki adamı da kızı da ilk defa izlemem rağmen kimyalarına,oyunculuklarına her şeylerini bayıldım !!!

1926 yılında Mu Wan Qing, annesinin küllerini Çin'deki cenaze törenine geri getiriyor. Babasına teslim olma bahanesiyle Mu Wan Qing'in anne ve babasının ayrılmasının ve kardeşlerinin ölmesinin gerçek nedenini bulmakta gerçek bir nedeni vardır. Bu arada, Şanghay ordusu arasında bir darbe meydana gelir ve bir zamanlar ezilen Tan Xuanlin, birliklerin yeni komutanı olmak için ayağa kalkar. Ancak yeni olmasına rağmenotorite, o hala kendini ince buz üzerinde yürürken bulur. Yue Cheng'in Komutanı'nın oğlu Xu Guang Yao, birçokları tarafından saygı duyulan ve hayranlık duyulan bir adamdır. Ancak siyasi alandaki güç mücadelelerinden hoşlanmaz. Şans eseri bir karşılaşma Mu Wan Qing, Tan Xuan Lin ve Xu Guang Yao'nun tanışıp birbirleriyle arkadaş olmasına izin verir. Mu ailesi içindeki yerini korumak için Mu Wan Qing, kasıtlı olarak Xu Guang Yao'ya yaklaşır ve onun desteğini alır. Bu arada Tan Xuan Lin, Mu ailesiyle ilgili eski bir davayı araştırmak için Mu Wan Qing ile birlikte çalışır. Üçü birlikte ölüm kalım mücadelesi verir ve sonunda ülkeyi çalkantılı zamanlarda korumanın önemini anlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...